שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני בן 18. לאחרונה עברתי שבר של ה"מדיאל מלאולוס הימני" עם תזוזה של 2-3 מילימטרים. עברתי שחזור פתוח עם קיבוע פנימי ,בורג אחד, וגיבוס. חשוב לי להגיע למצב של הליכה ללא קביים כמה שיותר מהר. אשמח לדעת מה הצפי במצבי והאם יש משהו שאוכל לעשות כדי לזרז את התהליך. תודה רבה.
שלום יואב, הדריכה מותרת בעקרון לאחר 6 שב', לאחר צילומי ביקורת ואישור המנתח.1. 2. אין ביכולתך להאיץ את התהליך בברכה
שלום יואב, לאחר קבלת אישור לדריכה מלאה מהרופא המנתח, יש להתחיל פיזיותרפיה אינטנסיבית. אפשר בהחלט לשלב אפוסתרפיה כבר בשלב שיש בו אישור נשיאת משקל מלאה שיכולה לתרום רבות להאצת התהליך השיקומי. יואב, פיזיותרפיסט מומחה, אפוסתרפיה