שבר במסרק 5 בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , נפלתי במדרגות ,ובצילום גילו שבר ספירלי במסרק 5,גובסתי 10 ימים בגבס {חצי גבס},ולאחר 10 ימים גובסה הרגל ע"י אורטופד במשך עוד 30 יום,היום הורד הגבס לאחר צילום,ובגלל שהרגל נפוחה האורטופד אמר לי לחבוש אותה עם תחבושת אלסטית,ולהמשיך ללכת עוד שבועיים עם קביים. האם אני לא צריך לעשות פיזיותרפיה?? איך ניתן להוריד את הנפיחות? תודה ירון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירון! בהחלט כדאי להתחיל פיזיותרפיה להפעלת הקרסול + טיפול מקומי בכף הרגל. הדבר עשוי לעזור בהורדת הנפיחות. ברגע שתתחיל לדרוך הנפיחות אמורה להשתפר. בברכה