חוסר תחושה בבהונות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נמצא בדרום אמריקה מזה חודשיים, שבהם עשיתי שני דברים על בסיס יומיומי כמעט: האחד זה ללכת עם נעלי הרים כמעט בכל מקום וכמעט לכל מקום, השני זה אימוני כוח ברצועות TRX אחרי שבארץ התאמנתי בחדר כושר זה כמה שנים. במהלך הטיול התחלתי להרגיש חוסר תחושה בבוהן שמאל ומעט גם בימין. אין לי מושג אם זה מהליכה מרובה בנעל ביחד עם סחיבת תרמיל גדול או אם זה נובע אולי מבלט בחוליות בגב התחתון... האם יש דרך שאוכל לשלול אחד מן השניים מבלי להיוועץ ברופא? שכן כאן זה מעט קשה.. תודה תומר
שלום רב! ככל הנראה חוסר התחושה בבוהנות נובע מלחץ בנעל הרים הדוקה. בכל מקרה יש מקום לבדיקת אורטופד לצורך קביעת האבחנה והמשך הטיפול . בברכה