שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כשבועיים החלקתי במדרגות פוניתי לבי"ח ושם הרופא קבע (לאחר הצילום ונגיעה במקום הנפוח וראה שמאוד כואב לי) כי יש שבר בקרסול וגיבס אותי. הקרסול היה נפוח משני צידיו.לאחר כ11 יום בביקורת שום עשיתי צילום והרופא אמר לי להשאר עם הגבס עוד כ 3 שבועות. פניתי לרופא מומחה לייעוץ נוסף והנ"ל טוען שאינו רואה בצילומים כלל שבר והפנה אותי להורדת גבס ולשים איירקסט הייתכן? מה עליי לעשות? תודה
שלום אייל! ייתכן הכל וכמובן לא ניתן לקבוע בלי הסתכלות על הצלומים ואולי אף ביצוע בדיקות דימות נוספות כגון CT קרסול. אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לקבלת יעוץ והכוונה להמשך הטיפול. בברכה