overuse injuries בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , לפני כשנה החלו לי כאבים קשים בכפות הרגליים עקב אימוני ריצות עברתי מיפוי עצמות בהפניית אורתופד ונימצא שיש לי overuse injuries בכפות הרגליים עכשיו חלפה כבר שנה שאני לא מתאמן ולא מבצע שום פעילות פיזית והכאבים לא חלפו אלא רק החמירו אני כמעט לא מסוגל לעמוד על הרגליים מה זה בדיוק overuse injuries? מה אני יכול לעשות בכדי לטפל בפציעה?
שלום אביעד! מדובר בעצם בסוג של שבר מאמץ, בעקבות כך יכולים להתפתח סיבוכים שונים כולל פגיעה עצבית. זה יכול להיות הסיבה לכאבים מתמשכים למרות הפסקת הפעילות המאומצת. אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד מומחה לכף הרגל כדי לבצע איבחון מדוייק ולקבל טיפול מיטבי. בברכה