שבר בקרסול +שבר בטאלוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כ 5 שבועות נפצעתי במשחק כדורגל וכתוצאה מכך פרקתי את הקרסול ...עברתי ניתוח עם 3 ברגים חיצוניים הברגים זמניים לכ6 שבועות יש לי שתי שאלות. 1.אני חייב לציין שאין לי כאבים בקרסול מזה כ3 שבועות לשאלתי האם הוצאת הברגים כואבת כי להבנתי זה נעשה ללא הרדמה 2.כשאני נעמד הרגל נעשה אדומה מאד וכעבור 2 דקות ל אדומה סגולה...האם זה נורמלי והשאלה מניסיון כמה זמן לוקח עד שזה עובר.(ממוצע)והאם יש מה לעשות כדי להקל על המצב תודה מראש
שלום מקס! אני לא הבנתי בדיוק איזה סוג קיבוע שמו לך ( האם מקבע חיצוני ?? ). בכל מקרה תשתדל לשכב ולשבת עם רגל מורמת מעל גובה פני הגוף. השנוים בצבע הרגל והנפיחות נובעים מפגיעה עצמה ומנגנון ווסות זרימת הדם ברגל. לרוב מדובר בפגיעה הפיכה וזמנית אשר מסתדרת מעצמה עם הזמן. בברכה