חוסר תחושה וכאבים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופאים שלום, אני בת 56 עם עודף משקל בריאה בדרך כלל אין לי סוכרת או לחץ דם גבוה, כר מספר שנים שיש לי חוסר תחושה חיצוני או ליתר דיוק תחושה עמומה, בכף הרגל האזור התחיל הכרית כף הרגל והתפשט כעת לכל כף הרגל והקרסול. יש לי תחושה כאילו אני גורבת גרביים כל הזמן. בנוסף יש לי כאבים עזים בכפות הרגליים ותחושה של שיתוק בתנועות. אשמח לשמוע את חוות דעתכם תודה דפנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דפנה! התלונות יכולות להיות בטוי של פגיעה בעצבים פריפריים ( PERIPHERAL NEUROPATHY ) כתוצאה מסכרת או בעיות רבות אחרות, אני ממליץ לך לפנות להערכת נוירולוג. בברכה
תודה