שטף דם מתחת לציפורניים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני חודש כשחזרתי מארוע משפחתי הרגשתי כאב מציק בציפורניים בבהונות הרגליים, אך לא היה שום סימן או פצע. לאחר כ-3 ימים הופיעו שטפי דם מתחת לציפורניים, ממש גדולים וממש שחורים. אחת מהן הפכה לקצת לבנבנה. האם יש סיכוי להתפחתות פטריה בעקבות שטף הדם? איך אפשר לעצור את התפתחותה? איך אפשר לרפא במהרה את שטף הדם? תודה
שלום יונה, לפי סיפורך נראה כי בעת הריקוד נחבטו ציפורנייך בנעל בערב ריקודים סוער שכרם לדימום. עדיין יש לברר כי לא מדובר בבעיית קרישה או שימוש בנוגדי קרישה. אין קשר בין התפתחות פטריות לשטפי דם. עלייך להגיע לבדיקת רופא לבדיקות תפקודי קרישה (INR).