בדיקת US לאחר ניתוח ורידים סטריפינג
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.עברתי לפני חודשיים ניתוח סטריפינג להוצאת ורידים, מאז אני סובל.יש לי נימול קבוע בכף הרגל ובשוק.עבקתי אולטרסאונד בקרסול ורשום.. גיד TA הדגמה תקינה. הרקמה הרכה סביבו מעט בצקתית עם הסתיידות זעירה עד 0.16 ס"מ.מה זה אומר?ובבדיקה us רקמות רכות בשוק,הובחן. שריר הגסטרוקנמיוס באזור האחיזה הודגם תהליך היפואקואי באורך 0.4 ס"מ.מה זה אומר? האם זה קשור לניתוח הסטריפינג שעברתי.כי בבדיקת EMG הובחן גם פגיעה בעצב הספנה
שלום ארז! הסתיידות בגיד מצביעה על תהליך דלקתי מתמשך. בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ובמקביל להיות במעקב כירורג כלי דם. בברכה