ארטריז לטיפול בהלוקס לימיטוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובל מכאב בבסיס האגודל ברגל לאחר שנה של ריצות . אורטופד של קופת החולים שלח אותי לצילום רנטגן ואיבחן שחיקה (הלוקס לימיטוס/ריגידוס) . הוא המליץ על זריקות ארטריז למפרק. הוא הזריק את הזריקה הראשונה מתוך 3 ובינתיים זה רק הגביר את הכאב ומוגבלות כף הרגל. האם טיפול בארטריז מקובל במפרק הבוהן ? לא ראיתי באינטרנט איזכורים לכך אלא רק לגבי הזרקות של ארטריז לברך. כמו"כ האם מומלץ להפסיק ריצות (פעמיים בשבוע לכ5 ק"מ) והאם מדרסים ופיזיוטרפיה יכולים לעזור
שלום אלי! שווה לנסות טיפול בחומצה היאלורונית, קיים סיכוי להטבה. בכל מקרה מומלץ שימוש במדרסים להגבלת תנועה במפרק והימנעות מהפעלה מאומצת של הרגל. בברכה