נימול בכף הרגל לאחר ניתוח ורידים ופגיעה בעצב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור נכבד.עברתי לפני כחודש ניתוח סטריפינג להוצאת ורידים ברגל שמאל,ועשו לי חתך נוראי וגדול הקרסול.לאחר כחודש מהניתוח הרגל ובעיקר הכף רגל יש נימול קבוע,הרגשת נמלים קבועה.הקרסול רגיש ובקושי יש תחושה.עשיתי בדיקת EMG ויצא שיש בעיה קלה בעצב תחושתי. Mild lt spn neuropaty . הנימול מאוד מפריע לי.האם יש סיכוי שבמהלך הניתוח להוצאת ורידים פגעו לי בעצב?והאם זה יעבור?והאם יש טיפול?. תודה מראש
שלום ארז! בהחלט ניתוח Stripping עלול להסתבך בפגיעה עצבית ( לכן היום קיימים ניתוחית והתערבויות הרבה יותר מתקדמים ובטוחים ), על כל פנים בד"כ יש סיכוי טוב להתאוששות העצב. ( גם ללא טיפול נוסף ) ממליץ לך להיות במעקב נוירולוג וכירורג בברכה