רגל נפוחה לאחר פעילות ספורטיבית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב במשך השבועיים האחרונים אני מנסה לחזור לשיגרה של ריצה או הליכות ארוכות (לפני כשבוע התחלתי ריצה קלה ולא מאומצת מידי למרחק של 5.5 קילומטר) לאחר הריצה החלק של הרגל בחיבור החל להנפתח וגרם לי לצליעה וכאבים בדריכה למשך כמה ימים, לאחר שזה עבר ניסיתי אתמול לבצע הליכה מהירה ארוכה באורך של 7.5 קילומטר שלאחר מכן שוב הרגל החלה להתנפח ולכאוב באותו מקום. * לא נתקלתי בתופעה כזאת מעולם ולכן אשמח להתייחסות בנושא. תודה רבה
שלום מיצי! אני ממליץ לך קודם כל להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל למשך 2-3 שבועות ואח"כ להתחיל לחזור בהדרגה לפעילות גופנית. במידה ושוב תסבול מהתופעה - יש מקום לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה