פענוח של בדיקת סיטי בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קיבלתי תוצאה של בדיקת ct ורציתי לדעת פחות או יותר מה המשמעות ומה הטיפולים בעקבות זה. "הודגם OCD באיזור מדיאלי של כיפת הטאלוס עם פרגמנט שנמצא במקומו, שטח הפרגמנט 6X10 מ"מ פרט לכך, קיימים שינויים ניוונים עם ציסטות - תת מפרקיות באיזור הלטרלי של כיפת הטאלוס." כמובן שנקבע תור למומחה להמשך הטיפול אך אשמח לדעת לבינתיים מידע נוסף. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שני! ממצאי CT מעידים על פגיע בסחוס מפרקי בעצם הטלוס. יש מקום לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול, ייתכן ותצטרך ניתוח ארטרוסקופיה של קרסול לתיקון הפגם. בברכה