טיפול תרופתי משפר או מעכב החלמה?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, סובלת מ HV. כרגע דלקת חריפה במפרק הבוהן עקב ריצה 10 ק"מ בנעליים הדוקות מידי. כתבתי גם 2 הודעות למטה. השאלה: 8 ימים אחרי הארוע, עדיין כאבים, אבל הם הפכו לנסבלים, וגם התחלתי לדרוך מעט מאוד על הרגל כך שלא ממש חייבת etoricoxib לשיכוך כאב. האם יש תועלת נוספת, מעבר לשיכוך הכאב? כמו ריפוי מהיר יותר של הדלקת/מניעת נזק לרקמות רקות במפרק? או ההפך? השימוש בתרופות מעכב החלמה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טלי! התרופה אותה את נוטלת היא קודם כל נוגדת דלקת, לכן ממליץ להמשיך את נטילתה. בברכת החלמה מהירה