כאבים בבוהן רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נפצעתי בבוהן שמאל לאחר נפילת משקל כבד (מאות ק"ג) על הרגל. לאחר ביצוע דימות ושלילת שבר/סדק, הלכתי למומחה כף רגל שקבע כי ישנו נזק צמית בסחוס הבוהן והפנה אותי להמלצה לניתוח. עברו שנתיים מהפציעה ואני עדיין חש כאבים חזקים בבוהן בעת ירידה/עלייה במדרגות, לאחר עמידה ממושכת אני מרגיש כאבים בבוהן גם בישיבה. באופן כללי ,כואב לי לקפל את הבוהן. 1. האם ישנה דרך להוכיח כי סיבת הכאב היא אכן נזק בסחוס? 2. אשמח לקבל המלצה לטיפול בנזק בסחוס מלבד ניתוח. תודה רבה
שלום גיא! ממליץ לך לעבור CT כף הרגל ולהיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול להחלטה על המשך טיפול נאות. בברכה