שבר פרוצס עקב קדמי .
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי מה זה אומר שבר פרוצס עקב קדמי? האם שבר זה יוכל לעשות לי בעיות בעתיד? כרגע אחרי 3 שבועות עם גבס אני עם מגף אורטופדי האם אפשרי להוריד אותו בזמן שינה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
השבר ללא תזוזה . האם יהיו לזה השפעות על העתיד? כרגע אין לי תחושה במקום השבר ונמצא פצע טראומה/לחץ במקום. אתה יכול להעריך את מידת הפגיעה?
שלום ליטל! מדובר בחלק קדמי של עצם העקב, שבר בודד ללא תזוזה בד"כ מחלים ללא השלחות לעתיד. לעתים קיים צורך גם בביצוע בדיקת CT להערכת המצב. ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול צמוד. בברכה