נקע במפרקים של גלילי האצבעות ושטף דם
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים נפלתי ועיקמתי את כף הרגל, בצילום ראו כיפוף במפרקים של גלילי האצבעות 2-5. הרופא אמר שמדובר בנקע ושהקרע אינו קרע מלא אלא חלקי. יש לי כאבים בדריכה על הצד החיצוני של הרגל ושטף דם כחול-ירוק באיזור. הכאבים מורגשים בזמן הפעלת משקל על הצד החיצוני. מה משך זמן ההחלמה בדרך כלל והאם יש צורך בפיזיותרפיה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני! אני ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן וההחלמה תיקח שבועות מספר יהיה צורך בפיזיותרפיה. בברכה