חוסר נוחות בכף רגל !!
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 25 לאחר לידה ראשונה יש לי כבר חודשיים תחושת חוסר נוחות בכף הרגל שקשה לתאר אותה, שרק כאשר אני יוצרת קליק בכף רגל (בתנועות סיבוביות) אז זה משתחרר וניהיה הקלה, אבל הקלה רק לאותו שניה ואז רודפת אחרי עוד ועוד קליקים. וזה ממש מפריע לי לשינה, לא מצליחה להירדם בגלל זה, מנסה לעשות קליקים כל הלילה, מנסה לקשור שם איזה בד שיווצר תחושת לחץ שתקל עליי, אבל זה עוזר רק מעט מה יכול להיות הגורם לכך? האם יש טעם לפנות לרופא?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום הדסה! יש צורך בבדיקה קפדנית של הקרסול. ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה