נקע בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני יותר מחודש עיקמתי את הרגל, הייתה נפיחות קטנה וכואב לי לדרוך על הרגל אחרי הליכה של רבע שעה ויותר, הלכתי לאורתופד שאבחן שזה נקע ושלח אותי לפיזיותרפיה. הכאב בדריכה עדיין לא עבר, והתור לפיזיותרפיה הכי קרוב שהיה זה עוד שבועיים מהיום. זה הגיוני שהכאב עדין לא עבר ופשוט לחכות לפיזיותרפיה או שכדאי לעשות צילום ולחזור לאורתופד? תודה על התשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שני! הכי כדאי פשוט להקדים את התור לפיזיותרפיה או אף להתחיל טיפול פיזיותרפי פרטי. הזמן משחק תפקיד חשוב. כמובן צריך גם להישאר במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה