נתוח הלקוס ולגוס מלפני חודש
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עבר חודש משביצעתי ניתוח הלקוס ולגוס.לפני יומיים הורידו לי תפרים ועשיתי צילום לפני שבועיים בו ראינו תחילת איחוי.הרופא,אמר שארד מנעל דרקו.אני לא מסוגלת לעבור לנעל אחרת כרגע, יש כאבים בדריכה וגם לא מצליחה לכופף את הבוהן. התקשרתי לברר וזה אמר שאחזור לנעל לעוד שבועיים. אשמח לדעת אם זה טבעי שאני לא מסוגלת לכופף אותה עדיין.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! לעתים לוקח זמן מה לחזור לתפקוד. במידה וצלום ביקורת מדגים עמדה מקובלת יש מקום להתחיל שימוש בנעל רגילה ( רכה ונוחה / ללא לחץ ) ולהתחיל טיפול פיזיותרפיה / שיקומי אינטנסיבי בברכת החלמה מהירה