נורטון נוירומה - כאבים אחרי ניתוח הסרת מורטון
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמעט שנה עברתי ניתוח להסרת מורטון נוירומה, מציינת שב MRI לא ראו את המורטון, ראו בצקת מח עצם , אך בכל זאת החליט הרופא לנתח ולהסיר את העצב עצמו. מיום הניתוח אני סובלת מאוד, אצבעות 3 ו4 רדומות וכואבות. ידעתי שיש סיכוי לאיבוד תחושה באצבעות לא ידעתי שחוסר התחושה מלווה בכאב , יש לי זרמים , עקצוצים והרגשה של משקולת באצבעות - רציתי לדעת אם זה יכול להתרפא יום אחד, האם עצב יכול להתחדש ומה מומלץ לעשות כדי לזרז החלמה . כרגע קיבלתי רשיון לקאנביס כדי להרגיע כאבים לפחות בלילות - מתוסכלת ועייפה מלכאוב- אודה על תגובה 🙏
שלום נועה! המצב הוא מורכב, צריך לגשת לאורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש צורך לחזור על MRI ולהתאים את הטיפול לאור הממצאים. בברכה