שבר במסרק 5 ללא תזוזה כחודשיים וחצי לאחר הפציעה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודשיים וחצי שברתי את עצם המסרק ה5 בכף הרגל. בעוד שבוע יש לי ביקורת אצל מומחה כף רגל אחרי שאמר לי להיות חודשיים עם מגף אורטופדי ואם לאחר חודשיים השבר לא יחלים אז יבוצע ניתוח עם בורג . השאלה שלי היא כזאת.. אני שחקן כדורגל, האם אחרי הניתוח ואחרי החלמת הרגל ושיקום כמו שצריך כמובן יהיה אפשרי לחזור לשחק עם הבורג ? האם זה נהוג לחזור לפעילות כאשר הבורג נמצא בגוף או שמוציאים אותו ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אושר! התשובה היא - כן ! בהחלט ניתן לחזור לפעילות גופנית מאלה לאחר ניתוח מוצלח ושיקום ממצא. בברכה
תודה רבה על ההתייחסות.👍