כאב במרכז כף הרגל כמה ימים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עם רקע של קלפוט בילדות, הגעתי לגיל 45 ולכאבים בעקבים. בהמלצת רופא אורתופד עשיתי מדרסים שפתרו את הבעיה. כעת אני סובל מכאב חזק ברגל שמאל במרכז הרגל, לדעתי בגלל לחיצה של המדרס. עשיתי את המדרסים במקום מקצועי וגם חזרתי לבדיקה נוספת של התאמה. כעת נתן לי רופא המשפחה ארקוקסיה לעשרה ימים . מה עליי לעשות במצב כזה של כאב שהחל להיגרם כתוצאה משימוש במדרס כמה חודשים. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עומר! בהחלט יכול להיות שהמדרס שינה את העומסים בכף הרגל וכעת ישנם כאבים באזור אחר. הייתה ממליץ להמשיך טיפול בנוגדי דלקת, להימנע ממאמצים ברגל ולהיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה