שבר מאמץ במסרקים בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הייתי אצל אורתופד שחושב שיש לי שבר מאמץ במסרקים בכף הרגל וכתב בהפניה למיפוי עצמות כאב מעל מסרק 5 דו"צ. אני לא אעשה את הבדיקה עקב אסתמה קשה. אשמח לברר: האם הליכה עם הרגל הפגועה רק בדריכה על העקב כאשר כל אזור השבר יהיה באוויר יכול להועיל? זה ללכת בפלקס הכוונה. או שזה עלול ליצור נזק לאזורים אחרים ברגל? האם כדאי לגבס את האזור? ויש לי מכשיר שעוזר לטיפול בדלקות. הוא מכיל גלי רדיו, אולטרסאונד ואינפרא אדום. גם אם לא יעזור, האם אולי המכשיר יכול לעשות נזק אם אשים אותו על אזור שבר המאמץ? תודה מראש
שלום מיכל! קודם כל אין שום בעיה לבצע בדיקת מיפוי עצמות לחולה הסובל מאסתמה! במידה ומאובחן שבר מאמץ ניתן להמשיך ללכת בדריכה מלאה רק להמעיט בהליכה! בברכה
יש לי ניסיון מאוד מוצלח עם סידן אמורפי וגם חברתי שסבלה משברי מאמץ יש לה הקלה בכאבים . ממליצה לך לקרוא בגוגל סידן אמורפי חבל לסבול