נקע בקרסול בעקבות נפילה, ללא כאבים.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אורתופד טראומה קבע שזה נקע כיוון שהאזור נפוח ויש שטף דם. עברו מאז הפציעה למעלה מ 48 שעות אין לי כאבים ואני מסוגלת ללכת ללא קושי ולא מרגישה הגבלה למרות שהאזור עדיין נפוח. שאלתי היא האם מותר לי לחזור לפעילות רגילה כגון הליכה ספורטיבית של שעה? או שעלי עדיין להשגיח ואם כן אז מתי אוכל לחזור לפעילות רגילה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ורד! במידה ואין כאבים והגבלה בתנועה אני ממליץ לך לחזור בצורה הדרגתית להליכה. בכל מקרה הייתי ממליץ להימנע מהפעלה מאומצת של הרגל למשך 5-7 ימים הקרובים. בברכת שנה טובה