שיקום וחזרה לפעילות בקרע גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בן 26 כ-4 חודשים לאחר קרע בגיד אכילס ונמצא כרגע בסדרת טיפולי פיזיותרפיה(כחודש) . אזור החבלה עדיין נפוח והקרסול מוגבל קלות בטווח . האם יהיה ניתן לחזור לפעילות ספורטיבית ? הנפיחות נורמלית לאחר תקופת של 4 חודשים? לא צויין בפניי אם זה קרע מלא (תומפסון חיובי) , האם סיכויי החזרה לפעילות זהים במצב הזה ? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חיים! אני ממליץ לך לעבור בדיקת MRI להדגמת המצב העדכני של הגיד ולהגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך התאמת תכנית טיפול ושיקום. בברכה