שבר ישן טאלוס מדיאלי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בן 39, בריא. לפני 19 שנים, שברתי את החלק המדיאלי בגג הטאלוס ברגל ימין. בבדיקה נמצאו גופים חופשיים ופגיעה סחוסית. עברתי ניתוח במהלכו ניקו את המפרק. לאחר מספר שנים הכאבים שבו ובצילום ct נראה כי מצב המפרק רע משהיה. כעת הכאבים מופיעים כאשר אני מתאמץ או מנסה פעילות עם אימפקט גבוה. איני יכול לרוץ או לקפוץ. לציין שאני בטיפולי פיזיותרפיה קבועים לאורך השנים. האם ישנו טיפול לבעיה זו מלבד ניתוח נוסף?
שלום אלעד אני ממליץ לך קודם כל לפנות לבדיקה חוזרת של אורטופד כף רגל וקרסול. היום קיימים טיפולים שונים לרבות הזרקות חומצה היאלורונית או חומרים ביואקטיביים. ייתכן גם שייווצר צורך בניתוח ארטרוסקופיה נוסף. בברכה