שבר במסרק חמש (כף רגל שמאל)
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני שלושה שבועות נפלתי ונשבר לי מסרק 5. הרופא המליץ על מגפון דריכה, הבאתי מגפון דריכה וכל פעם שאני הולכת יותר מ5 דקות הרגל נהיית כחולה ומתנפחת מאד. האם עדיף להחליף לגבס? והאם מותר לדרוך בלילה ללא המגף כשהולכים לשירותים? תודה רבה
שלום רב! בשום אופן לא מומלץ לדרוך ללא מגף ( גם לא לשירותים ) לגבי קיבוע בגבס, ייתכן ויש יתרון לגבס במקרה שלך. ממליץ לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה
שלום כמובן שהייתי אצל מומחה כף רגל. וגם היום הוא אמר שאפשר לדרוך עם מגפון דריכה וגם עם נעל ספורט שאין בעיה כי השבר לא כל כך נורא. ועם זאת לחזור לצילום בעוד חודש. אולי עדיף להתייעץ עם עוד רופא? אפילו פרטי?