דקירות בעקב רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחיל לכאוב לי הכף רגל האחורי מרגישה כמו דקירות. אני נועלת נעל שמותאמת לאנשים עם צורך למדרסים( למרות שאני לא צריכה מדרסים אך היא ממש נוחה לי ,הנעל הזו איתי כבר מעל חודש והנעל הקודמת שהייתי איתה -הייתה מעל שנה הוא באותו הסגנון ) ולפני שבוע וחצי התחלתי לרכב על אופניים ( עליות וירידות) אחרי תקופה ארוכה ביותר שלא רכבתי. כך שלדעתי יותר נכון שלצערי זה נגרם מהם. השאלה 1. מה יש לי? 2. האם יש טיפול שלא יצריך ממני להפסיק לרכב ולשנות נעליים כי אני בטוחה שהנעליים הן טובות.?
שלום רעות! קודם כל יש להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול כדי לאבחן את מצבך. בהתאם לממצאי הבדיקה יהי ניתן להתאים את הטיפול כולל המלצות על המשך פעילות גופנית בברכה