שבר בכף הרגל הימנית מסרק ראשון ללא תזוזה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חייל בצה״ל ולפני כשבועיים וחצי נפל על כף הרגל הימנית שלי חפץ מתכת כבד ולפי בדיקות וצילום בביקור רופא יש לי: שבר דיאפיזרי מסרק ראשון ללא תזוזה. כרגע אני עם סד גבס אחורי. בעקבות רמת התשובות שאני מקבל בצהל ובעקבות כך שהבדיקה אצל אורתופד צבאי תהיה רק עוד חודש וחצי אשמח אם תוכל להגיד לי כמה זמן ההחלמה הממוצע של פציעה שכזאת? והאם אוכל לחזור לעבוד ישירות לאחר הורדת הגבס? העבודה שלי היא באזור ה12 שעות ביום על הרגליים ללא הפסקה ואני זקוק מאוד לכסף כך שאני לא יכול לוותר עליה. תודה ואשמח לתשובה מהירה כי אני כרגע די חסר מושג לגבי מה קורה איתי
שלום דוד! זמן ההחלמה משבר זה בד"כ 4-6 שבועות ( כולל זמן בקיבוע ). בטוח תזדקק גם בהמשך לטיפול פיזיותרפיה. לרוב נדרשת גם הימנעות מחשיפה למאמצים גופניים בתקופה הראשונים ( חודש -חודשיים ) בברכת החלמה מהירה