מדרסים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בן 19, חייל. משרת בקריה בעבודה לא פיזית. בגיל 14 עברתי הארכת גידי אכילס דו"צ לקיצור מולד והליכה על קצות האצבעות. לאחרונה התחלתי לרוץ בחוץ על מדרכה, ומעל כמה דקות של הליכה נהיו לי כאבים ברגליים. 1. רציתי לדעת מה הסיבה לכאבים האלה, האם קשורה לניתוח והאם יש משהו לעשות - למשל מדרסים שלמרות השיווק שלהם לא בטוח שהם הפתרון לבעיה ולריצה בכלל. 2. כיצד ניתן לדעת האם הגיד התקצר שוב? תודה, מאור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאור! קודם כל צריך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. במידת הצורך תעבור גם בדיקות דימות לקביעת סיבת הכאבים והמשך טיפול נאות. בברכה