החלמה לאחר שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 67.שבר בקרסולפטישון לטראלי ימיני. 6 שבועות בגבס ללא דריכה. בקרוב מורידים הגבס. נאמר לי לעבור למגף. שאלתי היא- האם לאחר 6 שבועות בגבס עד הברך אני צריכה שוב לשים מגף כזה שידוע לי שהוא תחליף לגבס.? האם יש משהו אחר פחות גדול ומסורבל שאני יכולה לשים על הקרסול לאחר הורדת הגבס? 3 ימים לאחר הורדת הגבס כבר ניקבע לי תור לפיסיותרפיה איך אתה מציע לי להתנהל/
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! בד"כ אחרי 6 שבועות קיבוע בגבס אין צורך במקבע נוסף כגון מגף שברים. בכל מקרה ההחלטה היא של האורטופד אשר מטפל בך וביצוע צלום עדכני. רוב הסיכויים שאכן יהיה צורך בפיזיותרפיה בברכת החלמה מהירה