כאבים נוראיים וקליקים בקרסול אחורי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 10.5, מתלונן 4 ימים על על כאבים נוראיים בקרסול אחורי. אינו מוכן להניח את הרגל על הריצפה, לכן מקפץ על רגל אחת כבר 4 ימים. הוא בתנוחת פוינט. כאשר מנסה להרים את כף הרגל מהפוינט, נשמע לרוב קליק חזק, והילד צורח ולפעמים ממש בוכה. תור לאורטופד יש רק לעוד חודש וחצי בכללית . מה נוכל לעשות? ניסינו קומפרסים חמים/קרים. לא עזר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל! ממליץ לך לפנות ללא דיחוי (!! ) לבדיקת אורטופד במסגרת מוקד חירום או אף מיון בית החולים! בברכה