קרעים ברצועות קרסול...................
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום... בתי בת 17 לאחר חבלה בקרסול, MRI 2 קרעים שלמים ברצועות הקרסול, במשך מספר חודשים היו כאבים ונפילות חוזרות. כעת לאחר יותר מחצי שנה החלו כאבים חוזרים בקרסול ובUS רואים קרע חלקי? אנתזופתיה ברצועה הלטרלית CF. מה זה אומר? האם זה אומר שהקרעים לא התאחו האם ניתן לסמוך על US או לבצע MRI חוזר. האם זה אומר שהנזק הוא לצמיתות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית! הייתי שוקל ביצוע MRI קרסוליים חוזר לצורך הערכה מדוייקת יותר של מידת הנזק לקרסול שלך. בברכת שנה טובה