נקע ברגל, כאבים ממשיכים..
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמעט חודש נפלתי מזרון 20ס״מ פחות או יותר ועיקמתי את הרגל. יום למחרת הלכתי למר״ם שלחו אותי לצילום והתוצאה הייתה נקע בכף הרגל. אמרו לי לחזור עוד שבוע אם זה ממשיך לכאוב כי יש חשש לסדק. באותו יום כאב לי מאוד לדרוך והרגל הייתה נפוחה וקצת כחולה. לאט לאט עם הימים הייתי חייבת לדרוך על הרגל כי הייתי בטיול אז עכשיו אני יכולה ללכת אבל כואב לי לעשות הרבה תנועות עם הכף רגל והיא עדיין קצת נפוחה ביחס לרגל השניה אבל עכשיו הקרסול כואב הרבה יותר מכף הרגל. והוא המקום הנפוח יותר. זה הגיוני שהרגל עדיין נפוחה? ושהיא עדיין כואבת? זה יכול להיות משהו רציני?
שלום רב! אני ממליץ לך להיבדק ע"י אורטופד כף רגל וקרסול. כעקרון ייתכן ועדיין ישנה נפיחות כאשר לא שמרת על מנוחה והפעלת רגל פגועה. בברכה