אבקש עזרה בפיענוח תשובת EMG
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם עברתי ניתוח דיסקטומיה בחוליות L5-S1 היתה לי בעיה לפני הניתוח עם כף הרגל, אך היא החמירה. כתוצאה מכך יש אבחנה ככל הנראה ל-DROP FOOT. לצערי הניתוח לא הצליח, ונשלחתי לעשות EMG עשיתי בדיקת EMG שתוצאותיה: "הולכות עצביות תקינות ברגל שמאלית" אינה מפעילה כף רגל שמאל, לכן אין יחידות פעולה, נרשמו מספר פיברילציות בשריר גסטרוקנמיאוס. ייתכן פגישה שורשית S1 משמאל" האם זה מעיד על DROP FOOT. והאם ניתוח שני לפריצת הדיסק יכול לתקן את הבעיה במידה ויש לחץ על השורש? אשמח מאוד לשמוע את חוו"ד תודה רותי
שלום רותי! תוצאות EMG לא תומכות באבחנה של DROP FOOT, עם זאת ייתכן וקיימת פריצת דיסק בגובה L5-S1 עם לחץ על שורש S1, אני ממליץ לך להמשיך טיפול אצל אורטופד מומחה בתחום עמוד השדרה בברכה