פעילות גופנית עם דורבן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובל מדורבן בעקב רגל ימין. הכאב מופיע הן כשאני קם משינה, ועל פי רוב גם בהליכה/עמידה במשך היום. 1. מה הסיבות להיווצרות דורבן? 2. מדוע זה מופיע בעצם רק ברגל אחת מתוך השתיים? 3. אני עושה הליכות כמה פעמים בשבוע, אני חייב את זה בין השאר גם להורדת עודף המשקל, ולמעשה זו הפעילות הגופנית היחידה שאני מסוגל להתמיד בה (מניסיון). האם יש מניעה מלעשות זאת בנוכחות דורבן? זה מחמיר את הבעיה וגורם לנזק, או שזה רק עניין של ההתמודדות עם הרגשת הכאב? תודה רבה
שלום יוסי! אין מניעה מפעילות גופנית מתונה במקרה של דלקת בפשסיה פלנטארית. בכל מקרה מומלץ שימוש במדרס מותאם. לצורך המשך הטיפול ( ויש מגוון טיפולים יעילים ) אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול בברכה