דורבן דלקתי עם כאבים בעקב הרגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
טופלתי בזריקות סטרואידיות פעמיים עזר לחודש וחצי ואחר חזרו הכאבים במיוחד ממנוחה לתנועה וכן בקימה מהמיטה בבוקר ובמשך כל היום וכן טופלתי בפיזיוטרפיה נשלחתי על ידי רופא אורטופד לצילום קרסול רגל מעונין לדעת עם טיפול בגלי הלם יכול לעזור
שלום משה במידה ואתה מאובחן כסובל מ PLANTAR FASCIITIS ועברת כבר הזרקות / פיזיותרפיה / מדרסים - ניתן בהחלט לנסות טיפול בגלי הלם - ECWT, לעתים מגיעים לתוצאות יפות, רק קח בחשבון שמדובר בטיפול שאינו כלול בסל ואינו מכוסה ע"י קופ"ח בכל מקרה חשוב להישאר במעקב אורטופד מומחה בכף רגל. קיים היום מגוון רב של הטיפולים וניתן להגיע להחלמה מלאה!