ממצאי אולטרא סאונד קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה במהלך משחק כדורסל נחבלתי בקרסול רגל שמאלית. ממצאי הבדיקה הצביעו על : 1. נוזל בכמות משמעותית במרווח הקדמי של המפרק הטיביוטלארי. 2. נוזל ודבריס-סינוביטיס ? שרידי קרישים ? סביב הגידים בקרסול, בפנים קדמיות, לטרליות ומדיאליות. 3. סימני קרע של הרצועות הלטרלית (ATFL) והמדיאלית. 4. סימני קרע של הרטינקום. אשמח לדעת מה פרוש הדברים ? והאם הדבר מחייב התערבות כירורגית ? תודה על המענה דוד
שלום דוד! ממצאי US מצביעים לכאורה על פגיעה משמעותית בקרסול עם דימום תוך פרקי וקרעים של הרצועות המייצבות את המפרק. בהחלט יש מקום למעקב צמוד וטיפול של אורטופד כף רגל וקרסול. יש גם סיכוי שתידרש התערבות ניתוחית לתיקון הפגיעה. בברכת החלמה מלאה ומהירה