עזרה בנושאשלום רב, אנו שלושה תלמידים במגמת מדעי הרפואה והבריאות בתיכו

דיון מתוך פורום  דלקות מפרקים

24/10/2020 | 14:19 | מאת: ניר דוידי

1.מהם גורמי הסיכון הנפוצים יותר בארץ למחלה זו? האם קיימים גורמים מאפיינים לארץ? 2.האם יש דרכי אבחון חדישים למחלה? 3. דרכי טיפול חדישים למחלה? 4. מהם השיקולים המנחים אותך בבחירת הטיפול המתאים לחולה מסוים? 5. האם זריקות נגד אוסטופרוזיס יכולות לגרום להיווצרות המחלה. 6. מהן המלצותיך בבניית תכנית מניעה מתאימה למחלה, לאוכלוסיה הכללית, לאוכלוסיה בסיכון, ולאנשים שלקו בתופעה?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב 1. לא כתבתם באיזו מחלה אתם מעוניינים 2. אתר זה אנו המקום המתאים לשאלות מסוג זה. לצורך כך ישנם אתרים רבים בעברית הן של עמותות חולים והן של האיגוד הראומטולוגי הישראלי בהן יש מידע רב על סוגים שונים של דלקת מפרקים( כולל הרצאות מלאות ב YOUTUBE ). בהצלחה

26/10/2020 | 11:23 | מאת: Nir Davidy

1.מהם גורמי הסיכון הנפוצים יותר בארץ למחלה זו? האם קיימים גורמים מאפיינים לארץ? 2.האם יש דרכי אבחון חדישים למחלה? 3. דרכי טיפול חדישים למחלה? 4. מהם השיקולים המנחים אותך בבחירת הטיפול המתאים לחולה מסוים? 5. האם זריקות נגד אוסטופרוזיס יכולות לגרום להיווצרות המחלה. 6. מהן המלצותיך בבניית תכנית מניעה מתאימה למחלה, לאוכלוסיה הכללית, לאוכלוסיה בסיכון, ולאנשים שלקו בתופעה? אחנחנו שלושה תלמידים במגמת רפואה ואנחנו צריכים שרופא מומחה יענה על השאלות כחלק מהעבודת גמר שאנחנו צריכים להגיש. כמו כן, מדובר על דלקת מפרקים שגרונתית ששכחתי לציין.

https://www.camoni.co.il/דלקת-מפרקים-שגרונית--שגרונתית-

מנהל פורום דלקות מפרקים