DISH ופיברומילגיה
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי דיש בגב המותני וגם חלק מהגבי התחתון , ומזה זמן רב אובחנתי כחולה פיברו ,והיו לי הירדמויות באיברים שונים לא חזקות במיוחד,ולפני שנה התחלתי להרגיש חולשה בכפות הרגליים כולל הירדמות לא קלה וגם נצפתה פגיעה עצבית קלה ברגליים ,האם הדיש יכול ליצור תופעות אלה?הדיש שיש לי הוא מצד ימין ומצד שמאל הזיזים לא מחוברים ובעיית ההירדמות והחולשה קיימת בשתי הרגליים ..האם דיש ופיברו יכולל לחולל זאת?
שלום הפרעות נוירולוגיות מחייבות בירור קפדני הכולל בראש ובראשונה בדיקה ובהתאם גם EMG ובדיקות הדמייה כגון CT ו MRI כדי לבחון האם קיים לחץ על העצבים כתוצאה מה DISH או תהליכים אחרים בגבהים שונים של עמוד השדרה. לפיברומיאלגיה אין הסתמנות כזו.