שאלה לפרופ' דניאל זיידמן-כשלון בטיפול תרומת ביצית
דיון מתוך פורום תרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי כבר 2 ניסיונות בתרומת ביצית בצ'כיה (2 החזרות של טריים ו 3 החזרות של מוקפאים)ולצערי חוץ מהטיפול הראשון שהחזיק עד ליום אחד אחרי הדופק לא הצליח לי שום טיפול. לפני כל התהליך עברתי כריתה של ציסטה שחלתית. לפי הבדיקות שעשיתי חלל הרחם תקין ובבדיקה של קרישיות יתר התוצאות בסדר. התמיכה שקיבלתי אסרופם 3 פעמים ביום ואוטרוגסטרן 400 פעמיים ביום. בטיפול האחרון החליפו לי לגסטון 50 פעם ביו אך לצערי כלום לא נקלט. האם החיזוק שאני מקבלת מספיק? האם כדאי לשנות מינון? האם היית נותן חיזוק נוסף תודה
קיבלת תמיכה טובה ומקובלת. לגבי שינויים בתמיכה כדאי להתייעץ עם הרופא מטפל שמכיר אותך הכי טוב.