הפרוגרסטרון לא עולה
דיון מתוך פורום תרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב תודה על התשובה הקודמת, והנה עוד אחת הביוץ כניראה התרחש כבר, אך הפרוגרסטרון טרם עלה יום 16- 1.1 יום 17- 1.4 יום 18- 5.2 לדברי הרופא הביוץ עצמו התרחש ביום יום 17 ליום 18 כ-24 שעות אחרי הפיק ב-LH. נתנה לי הוראה לקחת אוביטרל היום (יום שלישי) בכדי לכוון להחזרה ביום ראשון (העוברים בני 5 ימים) האם עליתו האיטית של הפרוגסטרון מצביעה על דבר מה? וממתי מתחילה הספירה של בדיקת ההריון? מיום הביוץ המשוער או מיום לקיחת האוביטרל? החשש העיקרי הוא חוסר העליה של הפרוגרסטרון, והאם זה מעיד על דבר מה... הרירית אור ליום 16 היתה 8 מ"מ תודה
לקריאה נוספת והעמקה
פרופ' זיידמן דניאל