כאבי פברומלגיה
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ4 שנים התחילו לי הכאבים בגב, איבחנו לי פברומלגיה ניסיתי כבר את כל הכדורים ,אלטרול,אלטרולט,סימבלטה,ליריקה אף כדור לא עוזר לי הרמטולוג הפנה אותי לסיכיאטר שנתן לי פריזמה כדור ליום האם הפריזמה אמורה הקל על הכאבים החזקים והעמוקים שיש לי בכל הגוף במיוחד מהמותניים ומטה??
שלום ענת, פריזמה שייכת למשפחה של תרופות אנטי-דיכאוניות שיכולות לעזור בטיפול של פיברומיאלגיה, במיוחד אם יש גם דיכאון וחרדה. בכל מקרה, טיפול תרופתי אינו מספיק כדי לטפל בפיברומיאלגיה, ויש חשיבות רבה להתמקד גם בטיפולים לא תרופתיים כגון פעילות גופנית מתונה וסדירה, טיפול בהידרוטרפיה, CBT, יוגה ועוד... בברכה