כתה ב

דיון מתוך פורום  קשיים בתפקוד לימודי

02/03/2012 | 23:02 | מאת: דנה

שלום הילד שלי בכתה ב עם קשיים לימודים כתה א עברה קשה גם. רק אצל מורת שילוב רכש לבסוף את תהליך הקריאה שעדיין נותרה מצרפת . היום בכתה ב' המורה אומרת שקשה לו מאוד למרות שיש גם הצלחות פתאומיות של ציונים גבוהים ללא מאמץ למידה . אין לו חשק להכין שיעורים בכלל . שהצמדתי לו מורה פרטית לא היתה לא ברירה והוא הכין אך חזר מתוסכל משם וטען שהוא לא רוצה ללכת יותר. בבית הספר דורשים לראות אבחון פסיכודידקטי . שאלתי האם עליי לעשות לו את האבחון או ללכת לנוירולוג? בית הספר דורש אבחון לדבריו יהיה לו יותר קל לראות את הקשיים באבחון הפסיכודידקטי אנא חווי דעתך בנושא . תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

דנה שלום, נראה שאיבחון פסיכודידקטי אכן יהיה הנכון והמקיף ביותר עבור בנך. ממליצה בהחלט, אני מאמינה שיתן תמונה שתאפשר לך לטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר. לא כדאי להכריח ללכת למורים שאינו רוצה בשלב זה. בהצלחה

מנהל פורום קשיים בתפקוד לימודי