ילד בן 5 נרדם בגן
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר קושניר שלום, הבן שלי בן 5 ועוד משנה שעברה היו תלונות של הגננות בגן עירוני כי הוא מנקר ונרדם ברגע שהוא יושב. אנו דואגים כי יישן החל משעה 20:00 והוא מתעורר עצמאית בסביבות 06:30 בבוקר. הבעיה היא שהגננת לא חושבת להעלות אותו לכיתה א' למרות שמבחינת הגיל הוא מתאים. מה עלינו לבחון? הוא לא נוחר ולא מתעורר באמצע הלילה. תודה על ההכוונה
הי כשיש ישנוניות לא מוסברת כדאי לפנות לרופא הילדים בין היתר ייתכן כי תקבלו הפניה למעבדת שינה לבחון אם יש הפרעת שינה ברקע שיכולה להסביר את מה שאתםפ מתארים. נחירות זה לא הדבר היחידי שיכול להעיד על הפרעת שינה (במקרה זה הפרעת נשימה בשינה) ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com