נגישות
נגישות

אימונים ושימוש בקיראטין/תוספים

דיון מתוך פורום  סוכרת והשמנה

18/07/2016 | 14:34 | מאת: איצ'ה

שלום דר' אני בן 43 - לפני כ 4 שנים אובחנה אצלי סוכרת נעורים. אני לא כה מאוזן אבל תמיד בודק ומזריק כשצריך. יש לי מיליון שאלות האמת אבל אחת יותר דחופה. האם מותר לי להשתמש בקיראטין? אם כן, כמה? מה הסיכונים ומה היתרונות? אם אני רוצה ליצור מאסת שריר באימוני כושר. אני לא מתאמן כיום. הספורט היחיד שלי הוא ריצה יומית. המטרה בשימוש הקיראטין היא אימונים בחדר כושר ויצירת מאסה של שריר במינימום זמן. האם יש הבדל בין האבקה לבין הקפסולות? אודה לתגובה יומקסים

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, אין שרביט קסם להעלאת מסת שריר במינימום זמן ומינימום מאמץ. להגדיל מסת שריר זאת עבודה יומית: עבורך כחולה סוכרתי במיוחד מכוון שאתה מצהיר כי אינך מבצע ניטור סוכר יומי מספק ואינך מאוזן, כלומר הגוף שלך לא במאזן אופטימלי לבנות מסת שריר. אז קודם כל עליך להתאזן מבחינת סוכרת, יש לאכול באופן מסודר עם תדירות גבוהה ומאכלים המכילים חלבון. קריאטין מותר לקחת אבל אין עבודה מדעית מבוקרת למיטב ידיעתי שבדקה האם קיים הבדל בין אבקה לקפסולות. מינונים שאנשים בדרך כלל נוטלים הם בין 1-10 גרם של קריאטין מונוהידראט CrM אם כי בסיפרות מקצועית רפואית בעבודות מבוקרות לא נמצא הבדל מובהק בולט בין אלה שהשתמשו בקראטין לעומת אלה שלה. יחד אם זאת לא היו תופעות לוואי מקראטין במינונים עד 10 גרם אבל לא נכללו סוכרים. מסקנה היא: פנה לדיאטנית לקבלת הערכת כמות חלבונים ופחמימות שאתה צורך, לרופא להתאמת מינוני אינסולין ותתחיל להתאמן ולשלב פעילות אירובית יחד עם פעילות בחדר כושר עם משקולות לפחות 4-6 פעמים ביום. בהצלחה

מנהלי פורום סוכרת והשמנה