נגישות
נגישות

התלבטות בין שני סוגי לחמים בדיאטה לסוכרת

דיון מתוך פורום  סוכרת והשמנה

13/05/2016 | 12:02 | מאת: חנה

שלום ברצוני לדעת איזה לחם עדיף לצרוך בדיאטה לסוכרת 1. לחם קל בחיטה מלאה ודגנים מכיל 21 גר פחממות ל100 גר מוצר 16 גר סיבים תזונתיים ו-166 קלוריות. מכיל דקסטרוזה. 2. לחם קל מחיטה מלאה ושיפון מכיל 40 גר פחממות ו10 גר סיבים תזונתיים ו186 קלוריות לא מכיל סוכר. לציין ששני סוגי הלחמים באשור האגודה לסוכרת א.י.ל.

לקריאה נוספת והעמקה

חנה שלום, על פניו, לפי הערכים שכתבת, נראה כי הלחם הראשון אמור לגרום לעלייה מתונה יותר ברמת הסוכר בדם כיוון שמכיל פחות פחמימות וכמות גדולה יותר של סיבים תזונתיים. יחד עם זאת, חשוב כי תנסי לאכול את שני הלחמים בארוחות נפרדות, למדוד סוכר לפני ואחרי ארוחות אלה (כ2-3 שעות לאחר הארוחה) ולהתרשם היכן רמות הסוכר עולות בצורה מתונה יותר - אז תדעי איזה לחם הוא טוב יותר עבורך.

מנהלי פורום סוכרת והשמנה