חולת קרוהן 24 שנים . שני ניתוחים .
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני לשאול שתי שאלות :1) תופעה של שילשול בבוקר מספר פעמים בצבע בהיר צהוב . עם נפיחות בבטן . האם תופעה זו מעידה על בעיה ? יש לציין שלאחר 3-4 יציאות בבוקר אין יותר יציאות . בדיקות דם : HB 10 כל הערכים של ספירת דם נמוכים ביחס להמוגלובין . השאלה השניה : מדוע ערכים של crp גבוהים תמיד גם ללא קשר לכאב או תסמין של מחלה פעילה . האם גם כאן יש מקום לבירור או להתעלם.
מה שאת מתארת אינו חריג בחולי קרוהן בעיקר לאחר מספר ניתוחים. ייתכנו בעיות של ספיגה ירודה, מעי קצר, צמיחת חיידקים במעי וגם פעילות של המחלה. במידה ויש שינוי מהדפוס הרגיל שלך כדאי להודיע לרופא הגסטרו המטפל בך.