מוגלה לאחר ניתוח השתלת תאי גזע בפיסטולה בקרוהן
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שבועיים וחצי עברתי ניתוח השתלת תאי גזע בפיסטולה . כרגע היא עדיין מפרישה מוגלה. האם זה סביר לזמן לאחר ההשתלה. והאם זה מעיד על האפשרות שההליך לא הצליח. בתודה
שלום רב לא בהכרח, תהליך ההחלמה יכול לקחת מספר שבועות ואפילו עד מספר חודשים. מציעה שתתייעץ עם כירורג מטפל ותעדכן אותו בתסמינים שלך. תרגיש טוב ד״ר שניר